Uitslag clubcompetiie

Dinsdag 29 maart 2022 was de algemene ledenvergadering welke zoals altijd afgesloten werd met het bekend maken van de scores van de clubcompetitie en de uitreiking van de prijzen. Bij de jeugd is Jari Kramer eerste geworden met 40 punten en is Pascal Talen tweede geworden met 24 punten. Romy de Peuter behaalde dit jaar de derde plaats met 12 punten.  Bij senioren geweer is de eerste plaats voor Kees Goossens met 58 punten, de tweede plaats voor Leo Jansen met 54 punten en is de derde plaats voor Jaap van Burg met 43 punten. En bij senioren pistool is de eerste plaats voor Anton Siem met 52 punten, de tweede plaats voor Jan Hoving met 25 punten en de derde plaats voor Ton Meijer met 21 punten.

De volledig uitslag  van de clubcompetitie kan gevonden worden onder bovenstaande menu item uitslagen.

Postcompetitie

Deelnemers aan den postcompetitie moeten rekening houden met de inleveringsdata voor de series, het gaat om de volgende data:

• Serie 1: 28-feb
  • Serie 2: 31-mrt
  • Serie 3: 30-apr
  • Serie 4: 31-mei
  • Serie 5: 30-jun
  • Serie 6: 30-sep
  • Serie 7: 31-okt
  • Serie 8: 30-nov

De scores tellen ook mee voor onze eigen clubcompetitie.

Corona

De corona regels zijn vanaf 23 maart 2022 aangepast, de meeste regels zijn daarbij vervallen maar onveranderlijk geldt dat je bij gezondheidsklachten thuis blijft!